19e oktober

Idag är det Faiths födelsedag!!! Sa grattis och gav henne min present imorse och hon blev jätteglad! Eftersom det var hennes födelsedag gick vi till Provinos och åt ikväll. Alla kunde inte dock, Jordan hade en "dejt" hihi, gissa om jag ska mobba henne för det imorgon! Annars har jag bara packat idag, är såååå redo för roadtrip och semester. Ska bli sååå roligt och jag ska bli brun!!!
 
Gissa vad jag fick på mitt mattequiz idag? 96! Ohh yeah! Lyckades även pricka in hela pledgen idag, sjukt stolt "amerikanare" jag är nu. Varje morgon ställer man sig upp vänd mot flaggan, handen på hjärtat och säger: I pledge allegiance to the Flag of the United States of America, and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all. Och idag cirka 6 veckor senare har jag lärt mig den, bra jobbat!
 
Längtar tills imorgon, hihi, så ska sova nu. High techa som min familj här är så har vi sååklart wifi i vårt hus på stranden så kommer troligtvis blogga som vanligt, men jag ska ha så himla kul dessa dagarna så kanske inte blir lika bra uppdatering. Ska ha det så roligt med Jordan, blir som en låååång sleepover! Lillasystern jag alltid har velat ha, love her ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0