1a oktober

Idag är det oktober! Vilket betyder kallt och ruggigt väder, men inte här. Här är det fortfarande 30 grader! Det har regnat non stop sedan i söndagskväll dock och de utfärdade en tornado varning innan idag!! Men det blir aldrig så farligt som de säger så det är lugnt, men det var ändå lite läskigt.
 
Fick F på mitt matteprov idag, 65%. Tycker åtminstone det borde vara ett G men inte här. Som tur är så är systemet så pass bra så att mitt sammanlagda betyg inte skönk alls, gillar att man får 100% när man gör sin läxa! Då kan jag checka av det från min lista också, haha. Ska få A på fredag, så det så! 
 
Kan inte komma på mycket mer roligt att skriva om idag faktiskt. Eller jo, ska åka limousine till homecoming. Ingen partybuss men limousine. Coolt va? Nu ska jag se HIMYM och sedan sova. Imorgon är det säsongspremiär av Hart of Dixie. Wiiii, can't wait!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0