25e oktober

Efter dagarna i Alabama var jag slutkörd så hela torsdagen blev en slappedag. Sov länge, åt frukost till one tree hill, tvättade och städade mitt rum. Senare på kvällen kom Kim och hennes familj hit och även John, Julianne, Jordan och lille Robert. Var och handlade mat med Kim och Faith på Piggly Wiggly. Haha, vilken bonneaffär säger jag bara!!!

På kvällen smög jag och Jordan iväg från småttingarna med glass och låste in oss och tittade på tv. Sedan sov hon över här och höll mig vaken till två. Vi spelade monopol och drack vaniljlatte haha. Kan man också göra en torsdsgsnatt. Nu är klockan 1 och vi har inte ens gått upp ur sängen ännu. Svenska pannkakor står på schemat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0