26e oktober

Jag och Jordan fick massor med sömn tillslut då vi inte vaknade förrän klockan 1! Gick upp och lagade svenska pannkakor vilket var en succé, och sedan skyndade vi oss iväg till Six Flags. Stannade och åt på Sonic, vilket är en drive in restaurang endast, man kör med sin bil i ett "bås" typ på parkeringen och beställer i en mikrofon, sen kommer de ut med maten till en, på rullskridskor! HAHA
 
SIx Flags öppnade inte förrän 6 så vi var i god tid när vi kom dit. Jennifer och John var jättesnälla och köpte season pass till mig och Jordan så att vi kan gå dit hur många gånger som helst nästa år!! Så vi behövde ta foto och sånt för det vilket tog lite tid sedan kom vi in i parken. De hade så kallad fright fest nu under halloween så när det blev mörkt runt sju, åtta kom en massa läskiga personer fram och skrämde en. En riktigt äcklig tant följde efter mig och Jordan, haha, riktigt läskigt. Förutom att vi åkte en massa roliga berg-och-dalbanor så gick vi även in i the haunted house, det var suuuuuperläskigt!!! Lisebergs spökhus kan slänga sig i väggen, haha!
 
Vi åt ingenting mer på hela kvällen förutom en funnelcake, vi hade inte tid med mycket mer! Klockan 12 stängde de så då åkte vi hem igen och jag somnade direkt när jag kom hem. En superbra dag helt enkelt!
 
Jordan har förstört några bilder med sin "ta bort röda ögon-teknik", haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0