27e oktober

Tiden går så fort! Hur kan det redan vara den 27e oktober? Galet.
 
Idag har varit ännu en slappedag, fast det har ändå varit en bra dag. Har lekt lite med Robert och Julianne som sov över här inatt, käkat hamburgare till frukost och varit och handlat en massa mat på Kroger. Har även skypat en massa idag, fick se min lille kusin Felicia och mina föräldrar fick skypa med Faith och Bill. Galet att de aldrig har pratats vid, haha, jag bor här med två främlingar mina föräldrar aldrig pratat med, haha, har aldrig tänkt så långt. 
 
Kollade även på Georgia vs. Florida matchen, en av de stora fotbollsmatcherna då Florida är rankade 2a och vi bara är rankade 10, men vi vann bannemej. En massa snack på twitter om den matchen kan jag lova, haha! Sjukt hur en en timmes match kan vara fyra timmar lång tack vare alla dessa avblåsningar och reklam! Men lär mig nya saker varje gång jag tittar på en match så det är åtminstone bra. På något sätt lyckades pappa få in någon kanal på vår tv där hemma så han kunde se matchen också, han var till och med före oss! Då vet jag att jag kan sitta hemma och kolla på matcherna när jag kommer hem till Sverige, GO DAWGS!
 
Klockan är bara halv tio här men jag sitter redan i sängen, ska ta igen på lite tv-serier och äta reese´s, bästa godiset förutom m&m peanutbutter. Vet inte hur jag ska klara mig utan det i Sverige, och goldfish! Ahh vill inte ens tänka på det!!!! Lite roligt att ni flyttar fram klockan inatt, det gör inte vi förrän nästa vecka! Nu under lovet när hjärnan inte arbetar orkar jag inte riktigt räkna ut om jag kommer vara 7 eller 5 timmar efter er, men det lär vi märka. Godnatt ♥
 

Kommentarer
Postat av: Marina

aha, så ni har höstlov också...så skönt då. Är det fotboll du ser på tv, din skola eller? spelar du också eller?
kram Marina

Svar: Ja det är skönt med lov, vi har ett lov till vid thanksgiving och sen igen till jul! Just den matchen såg jag på tv men på lördag ska jag gå och se den på riktigt! Jag har anmält mig till fotbollslaget här, alltså vanlig fotboll men träningarna har inte börjat ännu :) kram
bbeckks.blogg.se

2012-10-29 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0