28e oktober

Startade dagen med att vara väldigt förvirrad. Tittade på klockan som visade halv tio, tittade på mobilen som visade halv elva. Tänkte att min mobil ändrat klockan själv, men sen kom jag på att klockan inte skiftar förrän nästa vecka här, plus att den ska ju flyttas tillbaka en timme? Löste mysteriumet med Faith och tydligen så var det min väckarklocka som hade ändrat tid, fastän den inte skulle. Haha, fattade ni? Vet inte om det är roligt att höra egentligen men delar med mig ändå!
 
Idag har jag äntligen fått tvättat min tvätt! Har även börjat på mitt dumma historiaprojekt som är helt galet!! Ni vet hur skolverket har typ kriterier för vad man ska kunna? Det har även staten Georgia och alla dessa kriterier är formade typ som frågor som vi ska svara på. Och ni fattar inte hur många frågor det är!!! Och varje fråga ska svaras med typ en sida handskrivet, och allting är på engelska såklart. Kommer aldrig klara detta ska ni veta, tur att det inte ska vara inne förrän den 10e december.
 
Har annars avnjutit en väldigt god middag idag. Skulle egentligen hitta på något med Mallory och Odalyss men de hade läxor och Mallory skulle jobba. Träffar alla imorgon i skolan i alla fall. Alla är ledsna för att skolan börjar igen, men jag är glad haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0