29e oktober

Sov nog en aning för länge igår, för kunde inte somna inatt! Gick och la mig nio för att vara duktig, tror ni jag somnar? Nej. Tror inte jag somnade förrän halv ett och ändå vaknar jag halv tre och kan inte somna om? När klockan ringde gick jag till och med upp, utan att snooza. Måste vara något fel på mig, eller så är det fullmånen som Faith skyller på.

Det var rätt skönt att vara tillbaka i skolan faktiskt, fastän det innebär matteläxa och ångest över min dumma historia. Men man får träffa alla trevliga människor igen och det gillas stort!

Det börjar bli kallt här nu faktiskt, för kallt för att sitta ute och äta lunch utan ytterkläder i alla fall. Och det blåser dessutom väldigt mycket nu på grund av Sandy, vi är inte i riskzonen eller något men det märks ändå av. Tog en promenad med Faith efter middagen och fick riktiga Sverige känslor, kändes som jag tog en promenad hemma. Ska ta fler sådana promenader, känns bra att vara ”hemma” ibland.

Mina planer för helgen är IKEA på söndag och Georgia Bulldogs match på lördag!!! Är såååå excited, ska bli superkul att få gå och se en riktig amerikansk fotbollsmatch på en stor arena med över 92 000 åskådare!!! Åh vad jag längtar redan!!! (Mamma och pappa ni kanske kan se mig på tv, haha!)

Ska avsluta detta inlägg med att tillägna det till Jordan. Någon liten fågel viskade min blogg i hennes höra så nu har hon suttit och översatt alla mina inlägg, haha. Tur att jag bara har skrivit bra saker om henne. Sa att jag skulle börja snacka skit om henne, haha, men har inget dåligt att skriva. She’s my sista from another mista!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Läser din blogg typ.. varje dag. Haha, ta det inte på ett creepy sätt men jag tycker det är så intressant med ett utbytes år. Jag har lite frågor om du skulle orka svara. Jag funderar nämligen själv på att bli en utbytes student nästa år.

Var du helt säker på att du ville åka?
Hade du bra betyg?
Är det något du ångrar? Typ åka dit eller liknande?
Är det inte jobbigt att vara ifrån sin familj, vänner m.m. ?
Hur är skolan? Blev du bra bemött?
Är folket trevliga där?

Fortsätt blogga! Jättekul att läsa :) kram

Svar: Åh vad glad jag blir av att höra det Amanda! Svarar på dina frågor i ett mejl så fort jag får tid. Kram :)
bbeckks.blogg.se

2012-10-31 @ 00:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0