2a oktober

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Kan inte komma på något speciellt som har hänt... Såg Hart of Dixie ikväll vilket var höjdpunkten på dagen! Ah älskar det! Åt nachos till lunch och blev uppropad i högtalarna att jag fick lov att gå ifrån lektionen, haha. Faith skulle till läkaren så vi åkte från skolan lite tidigare. Hörde inte ens att det var mitt namn som ropades upp så min lärare fick säga till mig, haha. Hänger aldrig riktigt med på the announcements.

Det var väl det roligaste som har hänt idag. I yearbook har vi börjat göra senior pages vilket är sidor i boken som är bilder/text om en senior. Oftast är det föräldrarna som köper sidan som en överraskning till sin senior och skriver text om hur stolta de är osv. Sen får vi sätta ihop och designa dem i photoshop. Riktigt kul! Plus att jag får tid att lyssna på min älskade svenska musik! Var och shoppade på Walmart idag också, Faith skulle köpa present till sin secret senior. När man är senior får man välja sin favoritlärare och ha den som "sin" lärare hela året. Köpa presenter runt högtider osv. Läraren ska inte veta om vem eleven är utan får bara en lapp där det står lite info om eleven och får fylla i en likadan till sin secret senior. Faktiskt roligt. Men Faith vet typ redan vilka sina två elever är så inte lika kul då kanske.

Fick förresten reda på idag att Faiths födelsedag är den 19e oktober. Visste redan att Jordans är den 13e och Juliannes den 14e. Blir visst pankare än vad jag trodde denna månaden!!! Eftersom jag inte har mycket mer att säga så får jag väl säga godnatt. Ställ jättegärna frågor om det är något ni vill jag ska berätta mer om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0