30e oktober

Ännu en skoldag, men jag klagar inte. Vädret har blivit väldigt mycket kallare, jag klagar! Fryser just nu i min säng, tog på mig långa byxor och en hoodie, haha. Element existerar inte här, bara air condition som just nu är på samma temperatur som utomhus, känns det som i alla fall! 
 
Efter skolan åkte jag och Faith till Taco Bell och åt gratis tacos! Taco Bell hade tydligen lovat att ge ut gratis tacos om det hände något i någon sport, kommer inte ihåg vad det var, och det gjorde de bannemej! Fast bara idag mellan 14-18. Så Faith körde in i drive-thrun och sa: "hej, jag skulle välja hämta mina gratis tacos". Tjejen sa okej och sen körde vi fram och hämtade våra tacos utan att betala, haha. Galet! 
 
Var duktig och gjorde klart nästan all min matteläxa i skolan så jag slapp bry mig om det när jag kom hem. Och jag kunde istället spendera kvällen med David. Amerikanare är väldigt annorlunda än svenskar när det gäller dejting, det om något har jag märkt av starkt! Han åt med oss också, haha, vilket inte var så pinsamt som det låter, trevlig kille det där ska ni veta! Nu är klockan alldelses för sent för mig, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Foto på David efterlyses hihihi

2012-10-31 @ 07:47:48
Postat av: Marina

Aha....så du dejtar en american guy?????? klart så söt som du är..:) lycka till!
Marina

2012-10-31 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0