3e oktober

Idag åt jag friterad kyckling till frukost. Tänkte att ni ville veta det. Och det är frukost på riktigt här, haha!
 
Skola som vanligt idag. Egentligen skulle alla juniors ta ett skrivprov idag men jag behövde inte för det spelade ingen roll om jag faila eller inte, så det var skönt! I stället fick vi lida igenom en tre timmar lång first period. Vet inte varför de gör så men eftersom alla går efter samma bell så ändrar de allting, märkligt! Fick i alla fall gjort all min läxa på lektionen och lärde ut ett och annat svenskt svärord. Kan verkligen behövas under mattelektionerna kan jag säga!
 
Eftersom jag inte hade någon läxa hade jag mycket tid att döda, så jag gick ut och sprang. Hell yeah!! Har inte sprungit på cirka fem veckor och det märktes. Gud vad dålig jag var! Speciellt roligt var det inte heller eftersom jag bara kan springa fram och tillbaka på gatan om jag inte vill ut och springa på vägen och bli påkörd. Plus att det är en massa backar, upp och ner. Jobbigt! Så jag sprang inte så långt, utan sprang hem och hade fest för mig själv istället. Blev så sjukt peppad av musiken när jag sprang och eftersom jag inte hade ork till att springa tänkte jag att jag kanske hade ork till att hoppa och dansa. Så i cirka en timme sprang jag runt på första våningen och på mitt rum och dansade. Varje gång jag hör Don't you worry child blir jag så sjukt danssugen, och eftersom jag inte har gått på fest på evigheter kände jag att jag behövde släppa ut alla mina dansmoves. Och det var en workout kan jag lova! Proccedansen i mitt hjärta ♥
 
Åh, ikväll är det den stora debatten btw! Mellan Obama och Romney. Inte för att jag kommer sitta uppe och titta men kan vara intressant att se reprisen kanske. Får se, är inte speciellt politisk av mig. Lär oavsett få höra en massa om det imorgon om inte annat. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0