5e oktober

Kunde som sagt inte blogga igår kväll, så får skriva om både fredag och lördag idag. Hade matteprov i fredags, vilket jag tror gick bra. Det kändes bra i alla fall, vilket betyder att det säkert gick jättedåligt... Hoppas på A i alla fall, jag får väl se! Under lunchen kom Waffle House och gjorde våfflor. Kanske inte världens bästa lunch precis men man måste ju prova när man får chansen. Är glad att jag bara åt en i alla fall, kändes som den skulle komma upp vilken sekund som helst. Men den var god ändå, haha.
 
Efter skolan åkte jag hem med Odalyss och sedan åkte vi, Hannah och Chelsea till Snellville som är en stad en bit från Loganville. Vi åt på en mysig italiensk restaurang och sedan gick vi och shoppade. Jag hittade några fina saker så det där med att inte shoppa så mycket gick åt skogen... Runt tio åkte alla förutom Chelsea hem till Odalyss och sov över där. Chelsea gjorde SAT (högskoleprovet) imorse så hon var tvungen att gå upp supertidigt. 
 
Hade en jättebra fredag i alla fall! 
 
Inte de bästa bilderna men det är i alla fall "the waffle crew" i kafeterian och min lunch!
 
Jag och Chelsea. (Hon är sååå himla lik Lexie Grey, eller hur??)
 
Hannah och Odalyss.
 
Alla fyra.♥ Jag ser sjukt bred ut, menmen!
 
Sleepover bus!

Kommentarer
Postat av: rebecka

r det svårt att hänga med på lektionerna? Jag menar, allt är ju på engelska . :)

Svar: Hej Rebecka! Nej det är inte så svårt att hänga med på lektionerna, man kommer in i engelskan rätt så bra. Matten är svår såklart på grund av alla engelska matte ord men man lär sig efter hand. Angående frågorna om dejten så kan du läsa allt om det i ett tidigare inlägg och ja han var amerikan! Kram
bbeckks.blogg.se

2012-10-07 @ 13:01:07
URL: http://rebeckarebell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0