6e oktober

Vi var så trötta igårkväll så vi bara somnade allihopa på överkastet på Odalyss säng, haha. Vaknade runt nio imorse för Hannah var tvungen att köra hem. Jag stannade och åt frukost och tittade på film med Odalyss och sedan hämtade Faith upp mig. Runt halv ett åkte jag med Lauren och shoppade. Tog aldrig något foto så kan inte visa hur hon ser ut men hon är Faiths styvbarnbarn kan man väl säga. Hon är 92:a och går på college i Athens som är en rätt så stor stad här i närheten. Shoppade bara en sak till mig själv (duktig flicka) men presenter till Faith, Jordan och Julianne plus tog ut pengar som jag var skyldig Faith för sprutor och mobilräkning så nu är jag nästan pank ändå... Men jag ska nog klara mig! Kostade förresten bara 1.75 dollar när jag tog ut pengar ur en ATM. Super!
 
Efter vi shoppat klart åkte vi tillbaka och sedan åkte jag till fotbollsplanen för att gå på Taste of Loganville. Typ en marknad eller loppis eller vad man ska säga där restauranger och företag i Loganville säljer mat och prylar. Tror de hade auktion också av något slag. Var trevligt för umgängets skull, maten var inget speciellt för vi käkade bara pizza! Helt plötsligt satte de på musik i högtalarna så började alla dansa mitt på planen, haha. Jag är inte den bästa dansaren precis men det var kul ändå! Slänger in en video på när Odalyss och Kadie dansar. Håll koll på killen i chinos, svart tröja och keps. (snyyygg!!!)
 
Odalyss och Kadie.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0