7e oktober

Söndag här betyder tvätt, skype, läxor och sovmorgon. Mycket roligare än så blir inte mina söndagar men det är mysigt ändå. Har fått tre tvättar klara idag! Gjort lite läxa och skypat med familjen och bästa ante. Kim och hennes familj har varit här också, de har inte gått än faktiskt men jag behöver sova så jag gick till mitt rum ändå, haha! Kylie har velat leka heeela dagen men jag har varit tråkig och inte orkat. Vi tog en sväng i Jeffs bil, en bil som inte är laglig att köra, men han har den ändå av någon anledning. Hela baksätet är högtalare och den har tv istället för instrumentbräda typ, men den var häftig i alla fall! 
 
Imorgon börjar homecoming veckan och varje dag är det tema på hur man ska klä sig. Imorgon är temat nerdy. Hur klär man sig nördig utan att skämma ut sig? Har ingen aning vad jag ska ha på mig. Testade att sätta upp mitt hår med två hästsvansar men det ser bara löjligt ut, haha. Tänkte ta sönder mina solglasögon också men kommer aldrig ha på mig dem ändå. Jag skämmer inte gärna ut mig så blir nog inte mycket utklädnad för min del imorgon! Ska åtminstone försöka lite så kan lägga upp en bild om det blir bra. Hannah kommer troligivis gå overboard så ni får en bild på henne imorgon också!
 
Nu ska jag och mina M&M Peanutbutter gå och lägga oss. Vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0