8e oktober

Idag har det varit riktigt kallt här! Kallt är det ju inte, men man fryser nästan i t-shirt haha! Idag var det som sagt nörddag och vissa klädde ut sig till nördar. 3D-glasögon med tejp var det vanligaste. Jag fegade ur. Det var inte många som klädde ut sig och de som gjorde det var seniorer som inte riktigt brydde sig. Men imorgon då jäklar, jag och Hannah ska vara twins! Vad vi ska ha på oss har vi inte bestämt till 100 ännu men jag lovar bild imorgon!
 
Fick 70 på mitt matteprov, vilket är precis G. Rätt så nöjd ändå fast det kunde ha gått bättre. Det är inte många som får G faktiskt, det är rätt svårt att få A, om inte jäkligt svårt! Maten i skolan idag var supergod, men hade Rebecka kollat upp matsedeln? Nej. Hon tog med sig egen lunch och fick titta på när alla åt cheesburgare, pommes och chocolate chip cookies... Jag blev i alla fall inte tjockare! 
 
Idag var det säsongspremiär av 90210 men skippade det faktiskt. Har så många serier jag vill se men det är inte det jag är här för. Har jag tid någon dag kan jag streama det istället. Blev inbjuden till bästa väns och bästa pojkväns födelsedagsfest idag också, de förstår att jag inte kan komma såklart men ville i alla fall vara bjuden! Tackade ja direkt. Åhhh vad jag vill fira mina bästa vänner men jag kan inte. Får hoppas någon vill skypa med mig under festen istället, haha, annars kommer jag tvinga er!!!
 
Här får ni en bild på söta Hannah idag, haha!!

Kommentarer
Postat av: louise

åhhh lovie!!! vi får kanske skypa med dig på festen!!! men då får du vara utklädd heheehe <3

2012-10-09 @ 13:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0