9e oktober

Twiiinday! Idag var temat twins och jag och Hannah bestämde oss för att vara rockbrudar vilket tillslut blev Sandy från Grease. Insåg inte hur lika vi var förrän jag såg bild på oss bakifrån, galet! Det var i alla fall ett jätteroligt tema och folk var utklädda till alla möjliga saker. Imorgon är det oldies, men jag har inga kläder för det heller så det får bli att titta på Hannah istället. Mer schoolspirit i en person får man leta efter!
 
Idag åt vi chicken pot pie till middag. Seriöst något av det godaste jag ätit! När vi åt lärde jag Faith och Bill hur man äter fint med bestick också, haha. De äter typ bara med gaffeln och vet inte hur man använder båda samtidigt men vill jääättegärna lära sig, haha!! Till efterätt blev det Oreo glass till Hart of Dixie. Nu är klockan mycket så ska sova, idag har har varit en bra dag!
 
Dispicable me! 
 
Michaela och Chelsea, så sööta!
 
Jag och Hannah!
 
Läskigt lika, eller hur?
 
Odalyss och Kadie
 
Chicken pot pie, yuummie!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0