En månad

Idag har jag varit här i exakt en månad. Här är ett urval av alla saker jag varit med om hitintills!
 
Jag har...
♦ träffat en massa underbara människor
♦ gått i skolan
♦ haft en massa test och prov
♦ gått på dejt
♦ lärt mig några regler i amerikansk fotboll
♦ shoppat på georgia square och georgia mall
♦ handlat på walmart och kroger
♦ varit på tivoli/marknad
♦ åkt på field trip
♦ internetshoppat
♦ blivit frågad till homecoming
♦ blivit frågad om telefonnummer
♦ åkt skolbuss 
♦ sett Stone Mountain laser show
♦ sett amerikansk fotboll in real
♦ sett en softball match
♦ lärt mig en massa nya saker i skolan
♦ blivit bättre på matte 
♦ blivit grym på engelska (not, men jag närmar mig)
 
Jag har ätit...
♦ på mexikansk restaurang
♦ på Olive Garden
♦ m&m peanutbutter och reese's, älskar dem
♦ gold fish
♦ papa john's pizza
♦ på Ruby Tuesday
♦ på japansk restaurang 
♦ (druckit) kaffe på starbucks
♦ på Chick-fil-A
♦ chick-fil-a biscuits, älskar dem också
♦ skolmaten
♦ på Red Lobster
♦ på Zaxby's
 
Har säkert glömt en massa saker, det har hänt så mycket, men ändå är det så mycket som väntar! Åh, jag älskar att vara här! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Kära Rebecka, vad du hinnit! Vad ska du göra resten av året? hahahaha
Kraaaam

2012-10-01 @ 09:09:19
Postat av: rebecka A

Ven var din dejt? Vad gjorde ni ? var han amerikan? ^^ /kram becka! :D

2012-10-02 @ 21:08:26
URL: http://rebeckarebell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0