10e september

Då var det måndag igen, klockan ringde 5 som vanligt och jag steg upp för frukost. Men inte vilken frukost som helst, muffins! Oh yeah! Jag berättade ju om min strategi? Jag körde all in idag. Åt lunchen i skolan också. Det hette sweet asian chicken, men allt jag såg var chicken... fried. Fick inte ens en sås så fick äta med majonnäs, och morötterna ska vi inte ens tala om. Smaken var inte så dålig dock men det såg inte gott ut!!

Vad hände annars? Gick i skolan. Mina skoldagar är inte så roliga att berätta om egentligen, händer ungefär samma saker varje dag. Har glömt att berätta en sak dock. Varje morgon 7.21 så har vi morning announcements. Ni vet tanterna i Grease? Typ så, haha. De berättar lite om vad som händer på skolan, typ vilka klubbar som träffas osv. Och varje gång avslutas med att man måste ställa sig upp, vända sig mot den amerikanska flaggan (som finns i varje klassrum), lägga handen på bröstet och säga någonting om hur bra Amerika är. Jag känner mig lika dum varje gång...

Har lite nya planer för veckan. Imorgon efter skolan ska jag äta på Chick-fil-A med Mallory, på fredag ska vi äta suhsiii, och någon kväll nästa vecka ska jag troligtvis på Gwinnett County fair! Det är typ ett litet nöjesfält, men stånd och sånt skulle jag gissa. Blir nog superkul! 

Ikväll var jag på ett kort fotbollsmöte. Mamma och pappa, det kommer kosta cirka 230 dollar, men det behöver man inte betala förrän i januari typ för det är då säsongen börjar. I november börjar dock fysträningen.. Good luck Rebecka! 

Slänger in två bilder på min underbara lunch, sen ska det sovas. Känner att jag börjar få ont i halsen. Inte bra!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0