13e september

Sitter här med min härliga US History bok. Har test i både det och matte imorgon, igen. Skolan här är inte lätt, vilket jag trodde den skulle vara. Tji fick jag! Har fått ännu fler vänner idag, känns jättebra. Imorgon ska jag, Mallory, Odalyss och kanske en tjej till äta sushi, längtar redan! Tjejen som jag inte vet vad hon heter ser ut som en riktig bitch, har ett väldigt typiskt Kissie-bitch utseende, haha, men hon är kanske jättetrevlig. Det får vi se imorgon.
 
Idag på vår advisement röstade vi till Junior President och sånna saker. Röstade på dem med finast namn, haha, för hade ingen aning vem de var. Derek fick min röst som President på grund av min kärlek till Grey's Anatomy, det tyckte alla var jätteroligt. Vi nominerade även till Homcoming Queen, och alla bara: vi nominerar Rebecka! Men sen gjorde de aldrig det och jag ville inte påminna dem precis... Faith berättade att det var några killar i hennes klass som ville nominera mig också men de visste inte mitt efternamn, typiskt. Får en chans till i april när det är Prom, hihi.
 
Hade FBLA meeting idag efter skolan där vi fick läsk och pizza. Jennifer håller i klubben så hon tvingade mig att gå och till och med vara en "officer", vilket är typ ledare. Men det var inte så farligt, får åka på field trips då och då och jag får dessutom en t-shirt. Yay! Vet inte vad man gör i FBLA riktigt, men det står för Future Business Leaders of America. Det handlar mest om att göra något bra för samhället typ, samt att man kan åka och tävla i regionala tävlingar och liknande, vilket jag inte ska göra! Denna månaden säljer vi kakor med rosa m&m:s för att samla in pengar till bröstcancerforskning till exempel och till julen köper man presenter till fattiga barn eller något liknande, så det är en rätt "rolig" klubb. Känns bra att hjälpa till.
 
Puss och godnatt, nu ska jag sova.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

You go girl! :D

2012-09-14 @ 10:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0