15e september

Puh, vilken dag detta har varit. Lämnade huset runt ett och var inte hemma förrän elva. Tog cirka en timme att köra till Mall of Gerogia där vi först stannade och åt på Red Lobster. Åt aldrig frukost så åt hur mycket mat som helst, det var supergott! Efter det shoppade vi loss till stängning, något av det mest utmattande jag någonsin gjort. Det var så stort så att jag tror ärligt att jag har gått en mil idag. Vi gick fram och tillbaka, upp och ner, hit och dit. När man shoppar så länge krävs det en paus så vi satte oss ner för en kaffe på Starbucks, sen fortsatte vi att shoppa. Tror att man måste vara där minst två dagar för att få allting gjort, gick förbi flera affärer som jag hade velat gå in i. Galet stort.

Köpte en t-shirt på A&F, joggingskor så att jag kan börja springa lite, lite andra saker som jag inte kan avslöja, plus ett par wannabe Jeffrey Campbell klackar. Visst är det bättre med äkta vara, men kände inte riktigt för att köpa ett par skor för 1500 kronor när jag kunde få dem för 107. Hur galet är inte det??? De kostade bara 16 dollar, riktigt sjukt. Bra för mig dock, hihi. Har ingen aning när jag ska ha dem dock, men man kan ju inte inte köpa dem liksom. Kan kanske ha dem på homecoming!
 
Det var såå skönt att sätta sig i bilen när vi var klara, höll nästan på att somna. Men med lite McDonalds käk, lekar och en massa roligt snack så höll man sig vaken. Imorgon ska jag ta det lugnt hemma, har matteläxa till måndag, inte schysst! Ska troligtvis göra svenska köttbullar imorgon också!
 
Åh förresten! Kom på en väldigt rolig sak idag. Innan jag åker härifrån ska jag spendera en natt på Walmart. De har ju öppet dygnet runt, så hur najs hade det inte varit att vara där hela natten? Gå och ta det man är sugen på och sedan betala när man går ut? Är dödsseriös! Ska tvinga Mallory att göra det med mig, hihi.
 

Faith, Jordan och jag på Red Lobster.
 
Jennifer och Kim.
 
Min mat, yuuummie. De hade riktigt goda cheesebiscuits också. Typ små scones med smält ost, såå gott.
 

Mall of Georgia. Ville inte skämma ut mig som värsta turist så blev inte så många bra bilder, men kommer troligtvis åka dit fler gånger så ska försöka få bättre bilder då.
 

Paus på Starbucks. 
 

Iiiihh kärlek till er! Jag vet att du vill ha dem mamma!!! 
 
Var inte riktigt lika nöjd med min påse denna gången, det ser bara gay ut... Och vad är det för bild på clubpappret liksom?

Kommentarer
Postat av: Petra

Fina skor du köpt! Verkar som du fortfarande har det hur bra som helst! Men jisses vad ni äter massa onyttigt ;) Typiskt amerikanskt! hihi Kraaam p.s ät en frozen youghurt för mig med m&ms topping

Svar: Haha tänker inte på att det är så onyttigt men det är det kanske. Vill smaka all amerikansk mat medan jag är här så struntar i kaloriräkningen, haha. Får väl snart börja träna lite. Har inte ätit frozen yoghurt ännu men det måste jag ju prova!! :D
bbeckks.blogg.se

2012-09-16 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0