16e september

Idag var det köttbulledagen. Vi sprang runt på Walmart och letade efter lingonsylt i evigheter utan någon lycka, så tillslut blev det röda vinbär gele istället, men det funkade det också. Annars var jag väldigt grym kan jag lova och de älskade det! Jag tror att de sa "OMG, this is soo good", typ hundra gånger! Jag känner mig så duktig!! Hade varit tusen gånger bättre om jag hade haft lingonsylt också, men man kan ju inte få allt. Förhoppningsvis har de lingonsylt på Ikea så om vi åker dit någon gång får jag köpa lite och göra lite fler köttbullar.
 
Annars har jag tagit det lugnt idag. Gjort min matteläxa, visat Faith och Bill lite bilder från Sverige. Visade en massa bilder på allt möjligt. (Ja, jag visade troligtvis en bild på DIG!) Jag följde även med Faith på pedikyr. Tänkte fixa mina naglar också men då måste man gå tillbaka och fixa dem igen och det orkar inte jag hålla på med. Köpte aceton i allafall så att jag kan få bort mitt svarta nagellack som har suttit på mina tånaglar i typ en månad, fräscht. Träffade en jättesöt kille på carwashen, men jag uppfattade aldrig hans namn... Han var jättetrevlig i alla fall, förhoppningsvis lyckas jag hitta honom på ett eller annat vis. Det är det som är bra med småstäder!
 
Imorgon väntar cheerleading tryouts efter skolan! Man behövde tydligen ett läkarintyg av något slag vilket man kunde fixa någonstans för 20 dollar, men vill inte betala det om jag inte vill vara med så ska bara titta på imorgon och se om jag ens kan lyckas göra det hälften som bra som dem... Så även om jag inte lyckas vara en cheerleader får jag i alla fall se hur en tryout fungerar!
 

Mina köttebullar, mums. Tog typ en evighet att göra men jag lyckades!
 
Ja jag vet, såsen ser sjukt äcklig ut men det var bara för att de inte ägde en sil. Vem äger inte en sil liksom? Så kunde inte få bort stekytan som var kvar i järnet. Men det smakade väldigt gott i alla fall!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0