17e september

Idag var en tråkig måndag... Gick i skolan, kom hem, pluggade, åt middag, duschade och nu sitter jag i sängen och bloggar. Så ser vanligtvis mina vardagar ut! Men jag ska inte klaga, fastän det inte händer mycket så händer det ändå så mycket som jag aldrig varit med om förut! Gick på cheerleading try out idag tillsammans med Hannah. Vi tittade bara på eftersom vi inte var säkra på om vi ville vara med eller inte, och efter cirka en kvart tittade vi på varandra, skakade på huvudet och gick. Cheerleading är ingenting för oss! Verkligen inte för mig. Hann ta en snabb video dock på en av "cheeren" som de lärde sig. Vet inte riktigt hur jag lägger upp videon dock så den kommer någon annan gång. 
 
Gjorde affisher idag till våra yearbook ads. När man är senior kan man köpa en sida i yearbooken där man kan ha bilder på sig själv, när man är bebis samt om föräldrarna eller någon annan vill skriva någonting om en. Jag gjorde en affisch, och den fick sin lilla swedish touch, hehe. Har även hittat min stora kärlek idag: M&M Peanutbutter!!! Ska köpa en hel spann med såna nästa gång jag går och handlar, såååå gott. Synd för er som inte har det i Sverige, och synd om mig när jag kommer tillbaka. Får nog köpa med mig en massa!
 
Snackade men den snygga killen i US History idag btw. Eller snackade gjorde vi inte kanske men vi lånade varandras saxar, lim och utbytte några "what the hell are we doing"? Ungefär som om vi gick på dagis, haha. Fick dock reda på att han hade flickvän, typiskt. En annan kille i samma klass gav mig hans nummer idag, han bara: text me later. Öh, nej kommer jag inte göra, haha. Hoppas jag inte sitter bredvid honom imorgon. Herregud vad jag är snäll!
 
Här är en bild på min fina affisch! Nu ska jag sova, godnatten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0