19e september

Jag har gått och blivit med otter idag. Tydligen så är "otter box" jättepoppis här, ett iphoneskal som är sjukt stort och iphonen ska vara helt unbreakable om man har det. Jennifer hade beställt en till hennes man John, men tydligen så hade hon beställt rosa och det ville inte John ha, så hon gav det till mig. Jättesnällt av henne, fick nämligen reda på att det kostar typ 50 dollar!! Nu är jag lika cool som alla andra coola kids här!
 
Hade quiz/test i både matte, engelska och historia idag. Det gick helt okej, proven är inte så svåra här, man behöver knappt plugga så länge man är med på lektionerna. Förutom matten då. Matten är helt galen! Vi har läxa varje dag till dagen efter, och det är inte lite tal heller. Allting på lektionerna går supersnabbt så man hinner knappt med! Vi har quiz minst en gång i veckan, ibland har vi både quiz och test samma vecka. Man kan inte hoppa över läxan för man måste lämna in den varje dag. Allting går så fort så det är galet. Vi började med kapitlet vi är på nu för exakt tio dagar sedan och på fredag ska vi ha avslutande prov på hela kapitlet, galet!!!
 
Om ni undrar så är musen inte fångad ännu. Kan vara på grund av att jag flyttade på mitt godis vilket musen troligtvis var ute efter. Fick dessutom slänga allt mitt godis som var öppnat, alltså mitt svenska godis, buhu. Jag lyckades dock rädda det viktigaste, M&M Peanutbutter. Förhoppningsvis går musen i fällan inatt så att jag kan flytta tillbaka till mitt rum. Det är jobbigt att bestämma outfit dagen innan varje dag, vill ha tillbaka min garderob!
 
Ikväll blev klockan alldeles för mycket, måste nanna. Imorgon efter skolan ska jag med Odalyss hem och sedan ska vi gå på Gwinnet County Fair, typ ett tivoli som sätts upp en gång om året. Ska bli superkul! Ska försöka blogga imorgon men vi är nog inte hemma förrän rätt så sent så i värsta fall blir det bara ett kort inlägg. Bilder kommer upp på fredag. Godnatt!
 
Min snygga otterbox. Fina bilder va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0