1a september

Igårkväll var vi ute och åt på en mexikansk restaurang med Faiths dotter Jennifer, hennes man John och deras dotter Julianne. De var alla jättetrevliga och Julianne var väldigt exalterad, haha. Hon var nog inte tyst en sekund, men det var bara roligt. Fick två teckningar, ett brev och snäckor av henne, gulligt. 
 
Idag sov jag ända till halv elva, vilket var skönt. Skrämde mig lite dock när jag tänkte på att jag måste gå upp 5 varje skolmorgon... Halv tolv mötte vi upp Jennifer, Julianne och hennes andra dotter Jordan och körde mot Athens som är en aning större stad än Monroe. Där åt vi först lunch på Olive Garden och sedan shoppade vi på Georgia Square. Där mötte även Faiths andra dotter, Michelle och hennes son Robert, upp oss. När vi var färdigshoppade följde Jennifer, Julianne och Jordan med oss hem och så spelade vi Just Dance på Wii ett tag. Kommer troligtvis spela det många fler gånger, grymt bra träning ju!

Ni tror säkert inte mig när jag säger att det känns som jag börjat tappa min svenska. När jag bloggar känns det som att jag skriver helt fel och att det låter helt konstigt, haha. Har till och med börjat tänka på engelska, konstigt. Anyway, här är några bilder från dagen.
 
Julianne och Jennifer på Olive Garden.
 
Jag (ser helt retarded ut), Jordan, Julianne och Faith.
 
Michelle och Robert. Robert är helt sjuuukt lik en kille på dagiset jag praoade på i nian, läskigt.
 
Mina kära påsar. Helt galet att Rudi är på Hollister påsarna här också. Berättade för alla att jag "kände" killen på påsen, jag tror de trodde på mig, men jag hade förstått dem om de inte gjort det. Sjukt kul i alla fall!
 

Av någon dum anledning så hamnar dessa bilderna på fel håll och har ingen aning hur jag ska vända på dem. Kan i alla fall berätta att det är sjuuuukt billigt här. Hollistertröjan kostade 15 dollar och koftan 20. Galet!!
 
Behöll Rudi ovanför min säng, haha. Känns bra med en svensk i närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0