20e september

Idag efter skolan åkte jag med Odalyss till Zaxby's för att handla med oss mat. Maten åt vi sedan i bilen medan vi väntade i bilkö för att hämta upp hennes lillebror. Att hämta honom var en upplevelse, haha. Precis som man ser i vissa filmer så kör man upp till ingången sen står där lärare med reflexvästar och leder barnen till rätt bil, rätt så gulligt faktiskt. Men det bildade en väldigt lång kö, perfekt tid att äta på. Hennes lillebro var sååååå söt btw.
 
Runt halv sex åkte vi till Gwinnet County Fair där vi sedan mötte upp Tony. Det var inte riktigt lika kul som jag trodde det skulle vara. Karusellerna var inget speciellt och jag trodde man skulle träffa folk från skolan men där var knappt någon. Plus att det kändes som att Tony försökte flörta eller whatever, kändes bara awkward för jag gillar inte honom. Anyways, det var kul men det hade varit mycket roligare om vi hade varit ett helt gäng!
 
Inte den nyttigaste maten precis... Lökringar, friterad kyckling och smörstekt bröd. En stor cola till det förstås!
 
The fair från pariserhjulet.
 
Odalyss och jag i pariserhjulet.
 
Tony och Odalyss.
 
Jag och Tony på världens dummaste karusell. Han typ tvingade mig att åka och jag gled över på hans 
sida hela tiden på grund av karusellen som gick runt, runt, runt. Inte kul alls!
 
Fried Oreo Cookies!! Jag vet, låter sjukt konstigt, men det var suupergott!!
 
Funnel cake, innan ni tänker hur tjock jag är så kan jag säga att det inte var min. Men jag smakade, det var också gott. Såklart!
 
Gjorde en tatuering. Rebecka ♥ Elena.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0