21e september

Startade dagen med en Chick-fil-A biscuit, världens bästa fredagsrutin! Sen väntade matteprov på hela kapitel 4 som vi började på för typ två veckor sedan. Pluggade knappt igår eftersom vi var at the fair men jag fick ändå 89! Alltså nästan A, awesome! Min lärare Ms. Pohlman som jag inte gillar tycker det är jättekul att jag bor med Ms. Allen och håller på att fråga mig saker hela tiden. Hon ger typ Faith läxorna som jag har och hon rättar alltid mina saker först och går och berättar för Faith. Tycker inte om Ms. Pohlman så stör mig bara på att hon gör så, men det är väl kul på något sätt, haha.
 
Skolan blir fortfarande bara bättre och bättre för varje dag. Fick reda på att en kille i fotbollslaget är intresserad av mig, han sa hej idag men han berättade för Hannah att han inte ville vara en jobbig kille men att han gärna hade velat snacka med mig någon gång. Äntligen någon som fattar att man inte ska hålla på och vara störig! På tal om störig så snackade Anthony med mig idag och igår om vilka typer av killar som jag gillar. Han frågade mig inför snyggingen i min klass så jag försökte ge hintar till Anthony att jag inte ville ha honom och Nick (som han heter) att jag ville ha honom, haha. Slutade med att jag sa något om att jag har höga krav och att de jag gillar har flickvän. Vet inte om Nick hörde det med flickvän dock, men jag gör i alla fall framsteg, haha. Annars är Anthony inte alls lika på längre, han fattar nog att jag inte är intresserad så nu snackar vi bara lite då och då på lektionen, det är acceptabelt, haha.
 
Skulle egentligen med en tjej som heter Ola (ja det är ett tjejnamn här) och Briana till en annan skolas fotbollsmatch för de är tydligen det bästa high school laget i Georgia men det blev aldrig av. Vi ska troligtvis till Loganvilles hemmamatch nästa fredag istället! Jag och Odalyss ska signa upp oss för att ta foto till yearbooken på matchen så att vi kommer in gratis och förhoppningsvis får gå in på planen, ska bli såå kul!!! Eftersom det inte blev någonting ikväll så stannade jag hemma och umgicks med familjen och Jennifers familj som var här och åt. Trivs så bra tillsammans med dem, känns som man tillhör dem liksom. Är så glad att jag hamnade där jag hamnade!!! Jag och Jordan bakade cookies från färdig deg, Nestle Toll House. Kopplar allting till vänner så jag kunde bara tänka på Pheobe när hon tror att hon har ett unikt recept från sin gammelmormor "Nestlé Toulouse", haha hon är så awesome!
 
Imorgon ska jag upp och skypa med min älskade familj på Elenas födelsedagskalas. Ska bli såå kul!!! Så nu måste jag få lite sömn. Chao.
 
Mitt matteklassrum innan provet. Är alltid först in i klassrummet eftersom jag och Faith kommer till skolan typ 45 minuter innan skolan börjar. Hatar våra bänkar samtidigt som jag älskar dem, haha! 
 
Tog en kaffe på starbucks efter skolan, mums.
 
Cooookies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0