22e september

Julianne sov över här inatt så man fick ju inte mycket sömn precis. Hörde några "I'm hungry, I want pancakes" och några "Where are you?" under morgonen vilket inte var så kul, haha, för jag ville sova! Men gick upp runt tio ändå för skulle skypa och behövde ta en dusch! Det var kul att skypa förstås och Elena skulle visa allting hon fått, det var jättekul att se Maria och mormor också, saknar alla så mycket!! Det kom tårar förstås, men inte för att jag var ledsen utan för att jag älskar min familj så mycket. Är så glad att jag har dem och just i det ögonblicket ville jag vara där och krama om alla! ♥
 
Runt tre kom Jennifer och Jordan för att hämta upp mig och Julianne och lite senare åkte vi till Johns föräldrars hus där vi träffade Hannah och några andra kusiner. Hannah är 16 precis som jag men bor i Alabama med sin familj så hon är inte här så ofta. Hon var jättetrevlig och jag, hon och Jordan hade jätteroligt tillsammans. Julianne gillade inte det dock för hon fick inte riktigt vara med. Kände igen mig i den situationen, haha!
 
Åkte hem rätt så tidigt vilket var skönt. De ville att jag skulle sova över men jag hade inga saker och var så trött att jag bara längtade hem till lite M&M Peanutbutter och min säng. Förhoppningsvis kommer Hannah snart igen så vi kan umgås då istället. Har flyttat upp till mitt rum idag, Julianne hjälpte mig att städa hela rummet så där inte finns något spår av musen. Troligtvis kommer inte musen tillbaka, håll tummarna. Tvättade lite tvätt idag också förresten, duktig flicka. Vuxenpoäng till mig, förhoppningsvis har mina kläder inte krympt!
 
Jordan, jag, Haley, Hannah, Julianne, Zachary. De är alla kusiner på Johns sida.
 
Vi smög upp på taket och var lite busiga, shhhh. (vet inte varför den är uppochner...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0