23e september

Har precis beställt hem från Abercrombie, hihi, lycklig tjej!! (Mindre lyckliga föräldrar...) Men, lyssna här så duktig jag är, har gjort en kassabok och skrivit ner allting som jag ska betala själv så att jag vet hur mycket jag blir skyldiga er sen, bra va! Har änsålänge handlat för 1500 till mig själv så ligger redan på 500 minus, hihi woops. Mindre shopping nästa månad! Skyller på Jennifer, hon ringde och påminde att A&F's 25% gick ut idag, man ska aldrig ge kuponger till shopaholics!
 
Idag hade vi besök av en inspektör, typ. Hon kollade bara mitt rum så att jag hade en säng, toalett och skrivbord och hon såg såklart att jag hade det betydligt bättre än så, är verkligen sjukt lyckligt lottad att jag hamnade där jag hamnade! Har varit på Walmart idag också och handlat ny pyjamas, tog bara med mig en för hade så mycket övervikt och känner att det var dags att byta pyjamas för länge sedan! Min tvätt gick bra förresten, allting var fortfarande vitt och inget krympte! Har gjort min matteläxa också och handlat lite annat gott till min skollunch, det finns btw inget nyttigt till lunch här, man äter chips och kakor! 
 
Tog en promenad efter middagen runt i mitt neighborhood, vilket inte är så stort men ändå. Gick fram och tillbaka på gatan vilket var cirka 1,6 kilometer. Bättre än ingenting, haha. Ska nog springa lite imorgon om det inte blir försent. Mina nya skor var jättesköna! Imorgon ska jag på field trip. Jennifer sa att jag skulle vara beredd på att bli lerig... Får väl se vad som händer. Jag slipper skolan i alla fall, men ska jag vara helt ärlig så älskar jag skolan nu så hade egentligen velat gå! Men men, field trip blir säkert hur roligt som helst! 
 
Ni ser inte på bilden kanske men ni fattar inte så billigt jag fick kläderna. Den översta tröjan kostade egentligen 40 dollar, fick den för 14. Toppen kostade 68 och jag fick den för 15 och pikétröjan likaså. Det blev totalt 57 dollar med moms och frakt, och min totala rabatt var 56 dollar!!! Ju mer man handlar ju mer tjänar man som min kära pappa säger!

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej, vilken fin blogg du har! Jag funderar själv på att åka på High School om 2 år, och undrar om du har lite tips. T.ex när ansökte du, hur mycket fickpengar tog du med dig, var dina föräldrar positiva till att du ville åka? :)
Skulle du rekommendera folk att åka på High School med STS?

Hoppas du har det superbra i USA! :)

2012-09-24 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0