25e september

Skoldagen idag har varit intressant. Med tanke på att jag bara missade en dag så hade jag rätt så mycket att ta igen. Hade dessutom ett quiz i engelskan och jag missade hela slutet på boken så det gick nog inte så bra! Satt bredvid snyggkillen idag på US History, it made my day! Tror att min lärare äntligen har förstått att jag inte vill sitta bredvid de konstiga människorna, haha. Så US History var super idag, snackade till och med honom, wiii! Har för övrigt gett mitt nummer till två killar de senaste dagarna, varav en är sååååååå snygg!!! Han verkar inte vara den bästa killen dock, men det får vi väl se.
 
Var och kollade på Jordans softball game idag efter middagen, hon var jätteduktig! Sofball är faktiskt väldigt likt brännboll, haha! Så jag förstod lite men det är fortfarande några saker som är annorlunda. Nu ska jag nörda HIMYM innan jag somnar!
 
Duktiga JT! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0