26e september

Ännu en skoldag. Samma lektioner, nästan samma innehåll, samma tider. Inte mycket variation och inte mycket som händer. Men som sagt ser man och upplever nya saker varje dag! Vet inte riktigt mer vad jag ska säga om dagen, haha. Kan inte komma på något speciellt som har hänt idag, förutom lite high school draman som jag inte skriver om här. Har spenderat hela dagen med att övertala alla att gå till homecoming. Folk är sjukt tråkiga här och tänker inte gå!!! Rebecka måste gå och ska göra allt för att få med mig alla mina kompisar om jag så ska släpa dit dem!
 
Har för övrigt märkt att väldigt många unga är kristna. Läser på twitter och instagram om folk som pratar om Gud och "keep ... in your prayers" och liknande. Rätt så intressant faktiskt. Har tidigare även nämnt att folk är annorlunda här än i Sverige, såklart. Det är riktigt svårt att se vem som är de populära och vem som är töntar, haha, for real. En av de tjejerna som jag tror är populär, hade inte varit populär i Sverige bara med tanke på hur man klär sig mm. Det är en upplevelse i sig, haha. Men alla är så snälla här, man får typ minst två, tre komplimanger om dagen. Tyvärr är jag inte så snabbtänkt så är själv dålig på att ge komplimanger, får bättra mig!
 
Bästa pappa, miss you!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0