27e september

Pyjamasen är på, tänderna är borstade, sminket är av, läxan är gjord. Jag är redo för säsongspremiären av Grey's Anatomy!!! Ska inte spoila något, jag lovar.. Eller kanske hihi. Första gången jag ser Grey's utan text, haha, får se om jag förstår alla medicinska saker ändå!

Min dag har varit bra som vanligt. Kim och hennes familj kom över och åt pizza och vi åkte och tittade på hus. Har pluggat matte inför mitt prov imorgon men fattar inte mycket. Som tur är får vi ha formlar/anteckningar på provet så det är skönt!

Idag har jag varit här i exakt 4 veckor!! Trivs superbra. Visst saknar man Sverige ibland men det finns kvar när jag kommer hem. Dagarna här får jag aldrig tillbaka, så man får göra det bästa av det varje dag! Tänkte göra en lista på saker jag gjort/sett än så länge men har inte tid med det nu så det kommer upp i helgen istället!

Nu: GREEEEYS!!!! (saknar mamma och syster nu, vill titta tillsammans med er!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0