28e september

Jag har en homecoming date!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Idag innan skolan började pratade jag med Brandon i korridoren. Han är en jättesnäll kille som ser helt okej ut, han är mer söt än snygg. Anyways, han frågade om jag ville gå med honom till homecoming och jag sa ja. Så nu ska vi gå, aaaahhh!! Vet inte om han är en av de "populära" men Hannah sa att han troligtvis kommer åka party buss till homecoming, hur coolt är inte det?? Det är typ 8 par som åker i en stor buss eller något till homecoming, och där kommer jag åka i så fall. Så jävla coolt! Det var dagens nyhet, haha. Och hela skolan vet redan om det! Till och med lärarna... Faith och Jennifer då också såklart. Men de tycker bara det är kul, haha. Ska förresten träffa Brandon på söndag också, aahh så nervös!!
 
Åkte och tittade på fotbollsmatchen idag med Hannah och Odalyss. Vi skulle ta foto för yearbook så vi kom in gratis och fick gå in på planen, ascoolt. Men det var sjukt pinsamt att stå där som fån, haha. Men det var en upplevelse det också, hade superkul! Eftersom jag hade skolans kamera så har jag inga bilder ännu, bara de jag tog med min mobil. Kommer upp fler bilder när jag har fixat bilderna.
 
Nu ska jag mysa till en film, imorgon ska jag upp tidigt och titta på Juliannes homecoming game där hon ska cheera och göra någon dans i pausen. Gulligt. Godnatt!
 
Träffade Ola och Briana.
 
Jag, Odalyss och Hannah. Det var en pink out match, de samlade in pengar för bröstcancer och hade memorials och så. Så alla hade något rosa på sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0