29e september

Idag gick jag upp tidigt för att åka och titta på Juliannes match. Hon är cheerleader för fotbollslaget och idag var deras homecoming så de startade matchen med att gå över planen hand i hand med fotbollskillarna. Så gulligt! Det var så sött att se killarna spela, man är van att se stora fotbollskillar men de var så små och korta. Så gulliga! Julianne var gullig också när hon hejade men de var inte speciellt bra, haha. Någon åt under tiden, någon lekte med håret och de var inte speciellt cheery. Men de var söta ändå och deras underhållningsnummer i pausen var rätt så bra faktiskt.

 

Efter det åt vi på Ruby Tuesday och sedan åkte vi tillbaka hit. Jordan och Julianne sov över här i natt så vi har haft superkul hela kvällen! Vi var trötta allihopa redan vid klockan sex så vi har varit helt flummiga och knasiga hela kvällen, men vi har haft så kul! När Julianne skulle lägga sig sa hon: ”Goodnight, I love you”. Åh, hon är som min lillasyster, älskar henne också fastän vi bara känt varandra i fyra veckor. Tänkte lägga upp bilderna Juliannes match men kom på att kameran är där nere och orkar inte springa ner. Ska försöka göra det imorgon. Ska på ”dejt” imorgon, aahhhh!!! Som tur är kom mitt paket från Abercrombie & Fitch idag och allting passade så jag vet åtminstone vad jag ska ha på mig! Godnatt.

Uppdatering: BILDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0