2a september

Dagen började med att jag och Faith åkte till Walmart för att köpa lite frukost/lunch till mig. Runt två, tre kom nästan hela släkten för en så kallad cook out, typ som våra knytkalas. Det var Jennifer och Michelles familj, samt Kims familj som är Bills dotter. Medan småbarnen lekte satt alla tjejer i vardagsrummet med sin mobil i högsta hugg och spelade dice, vilket är som yatzy fast med andra konstiga regler och sen möter man varandra precis som i wordfued. Rätt tråkigt, men why not liksom? 

Efter att vi ätit satte vi oss alla i bilarna för att åka mot Stone Mountain Park för att titta på en laser show. Jag åkte med Jennifer, Kim och Jordan och jag var in charge of the music så de fick höra lite svensk musik, allt från Eric Saade till Norlie & KKV. De tyckte om alla låtarna jag spelade fastän de inte riktigt kunde sjunga med till Där jag hänger min hatt, haha.
 
Laser showen var tydligen USAs största lasershow och rätt så häftig men eftersom jag redan har sett så mycket, till exempel ljusshowen på Sea World och liknande så var det inte jääättebra, men det var okej. Det var väldigt dimmigt dessutom och på grund av den ovanligt höga luftfuktheten så försvann inte röken från fyrverkerierna så snabbt så man såg inte jättemycket vilket var tråkigt. Det roligaste ikväll var dock min stora vurpa, halkade i lera och föll rakt ner i all geggamojja, yaay. Mina vita shorts gillade inte det dock och troligtvis inte min mamma heller om du läser detat, haha. Konstigt nog var det bara jag som trillade av mig, Jennifer och Jordan, schysst att de tar tag i varandra men struntar i utbytesstudenten, hahah. De hjälpte mig att få av all lera i alla fall. Vi fick låna en vattenslang från poliser eller ordningsvakter eller vad de nu var och Jennifer sköljde ner hela mig... Lade shortsen i blöt så fort vi kom hem så håller tummarna att de är någorlunda rena imorgon.

Oh, jag glömde nästan det viktigaste. Blev utfrågad för första gången idag, haha, av AT&T killen... Visste inte riktigt vad jag skulle svara då jag inte tror att mina värdföräldrar skulle gilla att jag går ut med en 23 åring som de inte känner. Troligtvis inte mina riktiga föräldrar heller, men de har ingen talan medan jag är här, hehehe.
 


Inte den bästa bilden, på fel håll dessutom, men Jennifer var tvuuungen att ta en bild, haha.

Kommentarer
Postat av: yikke

aw typiskt dig att snubbla? nä men de ser grymt ut!!!! :D

2012-09-03 @ 18:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0