3e september

Jag trivs bättre och bättre varje dag som går. Superskönt! Jag kan gå i kylen och fixa mina egna mackor, språket går bättre och jag blir bättre kompisar med alla jag än så länge känner varje dag. Det gör en väldigt glad att se att både Jennifer och Jordan har en bild där jag är med som deras bakgrundsbilder på mobilen.

Idag har vi haft ännu en cook out. Det är ovanligt ofta vi alla ses tydligen men jag tycker bara det är roligt! Idag var vi hemma hos Kim och vi barn hade pedikyrsalong, tittade på lejonkungen och lekte dunkgömme. De visste såklart inte vad det var men jag lärde dem och de tyckte det var jätteroligt. Lejonkungen såg vi i deras biosalong(!!). Riktigt häftigt faktiskt. De hade bioduk, sjukt bra ljud och bluray. De hade till och med sofforna i lutning, riktigt coolt.

Vi åt väldigt god mat också. Först fick vi jättegoda chips med varm kycklingdippa typ, gaaalet gott. Sedan åt vi någon stek, bakad potatis och sallad. Är glad att jag får smaka på den amerikanska maten samtidigt som vi äter nyttigt.

Nu måååste jag verkligen gå och lägga mig, klockan är bara halv elva här men 8 timmars sömn har redan börjat ticka ner till 6 ½… Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0