7e september

Idag var en bra dag! Det går verkligen i vågor, men det känns som det bara kommer gå uppåt från och med nu. Matteprovet gick dåligt dock, haha, fattade nada. Övade bara på det som hon har gått igenom när jag varit där, och jag kunde knappt det, och provet innehöll frågor om allting, alltså inte bara det jag övat på. Kommer troligtvis inte ens få godkänt, för det är typ under 70% rätt. Men min lärare pratade med mig efteråt och sa att hon förstod och att hon skulle titta på hur jag tänkte. Nästa vecka ska vi börja på något helt nytt så det blir nog bra då. 
 
De andra lektionerna flöt på som vanligt och det "lätta" quizet som jag hade i US History var inte så lätt som jag trodde. Eller det hade varit det om jag hade skrivit ner alla frågor som han har nämt på lektionerna, men jag fattade inte att man skulle göra det förrän igår, haha. Pratade med läraren om det också och han sa att han inte skulle betygsätta mitt quiz, så det var ju bra. Fick dock en massa sidor att läsa så att jag kan komma ifatt och det var inte lika kul.
 
Lärde mig en massa nya namn idag också vilket betyder möjliga framtida kompisar! Fick dock reda på att den söta killen på engelskan, som btw säger hej och frågar hur jag mår VARJE dag, hade flickvän. Vet inte varför jag bryr mig dock, men han är så snäll och, äh jag vet inte var jag försöker säga, haha. Vi skippar det.
 
Efter skolan idag åkte jag hem och tittade på the VMA's med Faith och drack kaffe, rätt så mysigt faktiskt. Halv sex åkte vi till Jennifer's för att åka med dem till samma mexikanska restaurangen som vi var på sist för att äta innan fotbollsmatchen. Jag åt inte dock för jag åt senare med Mallory. Fotbollsmatchen var inte jättekul, själva matchen då alltså. Fattar inte ett dugg av reglerna och det är en massa avbrott så det är liksom inget flyt i matchen. Jag tittade på cheerleaderna istället, de var rätt så duktiga! Men själva spiriten och all laganda var häftig och jag pratade och träffade en massa personer från skolan där som jag kunde prata med och det var roligt.
 
I halvlek hämtade Mallory upp mig i sin bil och så åkte vi till Moe´s som är som Subway typ men istället för mackor får man tacos, burritos och andra mexikanska saker. Jag proppade i mig en massa nachos när jag var på restaurangen innan matchen så var inte så jättehungrig plus att man får SÅ mycket mat här så det är galet. När vi ätit upp gick vi in på Walmart och bara gick och pratade och köpte en massa amerikanskt godis!! Jag kommer blir så tjock... Innan Faith hämtade mig så träffade jag Mallorys pojkvän Steven på parkeringsplatsen och så stod vi där och pratade ett tag. Tydligen så har de snus här vilket jag inte trodde fanns, men de stoppar in det under underläppen, ser riktigt konstigt ut!!! 
 
Har blivit riktigt bra kompis med Mallory så det är jättekul verkligen. Hon är jättetrevlig och vi är rätt lika som personer så tror det kommer bli hur bra som helst!!! Vi har pratat om en massa andra ställen vi måste gå till så det kommer vi troligtvis göra snart, bland annat en rodeo, hur coolt är inte det?? Såg en tjej igår med en kjol och cowboyboots, det var sjukt snyggt. Vill ha ett par, hehe! 
 
Har varit vaken i snart 21 timmar vilket är galet länge. Borde vara sjukt trött men det är jag inte, är nog så trött att jag inte känner av det längre. Jag kan i alla fall sova huuur länge jag vill imorgon, SÅ skönt!! 
 
Min skola, Loganville, är de röda. Ser ni så många spelare där är? Tror de är typ cirka 60 i laget!! De flesta får nog aldrig spela...
 
The Cheerleaders!
 

Killen i vit t-shirt i mitten av bilden sköt ut t-shirtar till publiken med någon sorts luftpistiol eller något, haha. Rätt så coolt faktiskt!
 

Mitt i allt ihopa så bara dog strålkastarna och det blev bäckmörkt så de fick stoppa matchen i typ tjugo minuter, en halvtimme. Det har typ aldrig hänt förut så Jennifer skyllde det på mig, haha.
 

Mallory på Moe's.
 

Allt godis jag köpte/fick av Mallory!!! Har aldrig smakat någon av dessa tror jag, förutom maskarna. Får berätta vad de smakar någon gång. Förhoppningsvis är de goda men det kommer nog ta lååång tid innan jag har ätit upp allt. Har fortfarande kvar typ allt mitt godis från Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0