8e september

Idag har varit en riktig slappedag vilket har varit skönt! Sov till halv två vilket gjorde att jag fick igen lite missad sömn, men av någon anledning är jag ändå trött vid nio på kvällen. Måste vara värmen!

Har annars bara varit på Walmart, ätit chicken nuggets och tittat på tv idag. Ikväll vid 6 åkte vi till något ställe för att träffa min områdesrepresentant plus några andra utbytisar och deras familjer. De kunde inte snacka bra engelska alltså! Har inte tyckt att jag pratat så bra engelska men idag fick jag en riktig boost! Vi var på något rastställe ute i skogen, fast ändå nära ett hus, där vi grillade hotdogs. Det är inte alls lika gott som korv med bröd kan jag lova! Stället vi var på var rätt äckligt och det blev mörkt rätt tidigt så man såg inte var man gick, så varken jag, Faith eller Bill skulle vilja komma tillbaka. Så nu ska tydligen vi hålla i nästa möte som blir runt jul.

Anledningen att vi ens var där var för att prata med vår områdesrepresentant, men det samtalet varade i kanske tio minuter. Så vi åkte hem tidigt och tittade på fotbollsmatchen istället. Georgia vs. Missouri. Vi vann, yay!! Nu ska jag sova för imorgon ska jag troligtvis iväg och shoppa med Lauren som är Michelles styvdotter. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0