9e september

Klockan är bara 20.45 och jag är redan i säng, hur awesome är jag? Känner att jag har fått bättre grepp om allting nu och efter att ha skypat med de bästa personerna i världen idag så känner jag mig betydligt bättre. Vet jag att min familj har det bra, mår jag bra. 
 
Det blev ingen shopping med Lauren idag. Smsade henne imorse eftersom hon inte svarade igår men hon har fortfarande inte svarat. Fick höra från Jennifer att hon inte riktigt bryr sig om någon annan än sig själv, vilket hon inte ville säga innan men efter att hon fick höra att hon dissade mig så sa hon det. Så jag gissar att jag inte missade något. På lördag ska vi till Mall of Georgia istället, ser verkligen fram emot det!!! Idag hängde jag bara med Faith och Jennifer, vi gjorde några ärenden och där emellan åt vi. Är så glad att jag hamnade i denna familjen av en massa anledningar, men en av dem är att de älskar att äta ute, och det finns såå många spännande ställen här. Är man i stan med familjen hemma så åker man hem och äter, inte alls lika kul... haha! Men jag älskar er ändå!
 
Har en massa saker att se fram emot nu, så det känns superbra. Ska äta på Chick-fil-A med Mallory någon gång denna veckan och på lördag ska det shoppas. Fick även höra tidigare i veckan att Homecoming troligtvis kommer ha temat maskerad med riktiga fina masker, precis som i Cinderella Story!!! Can't wait! I oktober ska jag tillsammans med Jennifer, Jordan och kanske några till åka till Six Flags som är en av världens största nöjesparker!!! Fick även veta idag att vi kanske ska till Florida på Thanksgiving och att vi någon gång ska till Disney World/Sea World och allt det. Fastän jag varit där många gånger redan så älskar jag det, så I don't mind! Faith har också börjat leta hus/stuga för vår semester i oktober. Det finns såååå många saker att se fram emot nu vilket får en att keep going. Love life!
 
Glömde berätta om min nya strategi som jag kom på idag: Jag ska njuta av den amerikanska maten och bli tjock och sen börja hårdträna med fotbollen i november så att jag ser normal ut när jag kommer tillbaka!! Låter bra va?? Slänger in några bilder från min kväll. Ska bara se något avsnitt av HIMYM, sen ska det nannas. Har engelskprov imorgon men läser igenom det imorgon innan skolan. Puss på er!
 

Måste lösa detta problemet alltså, dumma snea bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0