My bag back

Imorgon börjar jag skolan, aaaaaaahh, och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig!! Shortsen får inte vara för korta, de får inte vara håliga och tröjorna måste ha ärmar och får inte vara see-through. Ingen bra kombo när inget av det man äger passar in i dresscoden plus att det är 30 grader ute! Jag har i alla fall skaffat mig en ryggsäck eftersom det är såå coolt. Har man ingen ryggsäck är man inte cool. Letade när vi shoppade i lördags men alla var fula, inte för att de finns några snygga, haha. Så Jordan kom med en ryggsäck igår som hon hade förra året som hon inte tyckte om längre så den klapp jag, bättre än ingen alls. Så jag vet åtminstone att jag måste ha min ryggsäck på mig i skolan. Dresscode eller inte så finns det nog inga kläder som ser bra ut tillsammans med den...
 

Vad tycks? HAHA

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha först när jag såg bara bilden så tänkte jag, "den tycker väl inte rebecka är snygg" haha. Uppdatera sen om de andra hade typ likadana väskor :) ska bli sjukt kul att läsa hur första skoldagen var! Allt låter awesome! Så bra att du kom till just den familjen :) alla hälsar <3

2012-09-04 @ 16:17:05
Postat av: Tilda

Du har ju det coolaste market pa ryggsacken ju! (?) En tjej pa min skola vart helt paff nar jag inte visste vad det var.. Alla har det market och det ar tydligen det man ska ha om man ar nagon, men jag har min fran gina tricot och en ryggsack (inte sa coolt tydligen).

Svar: Hahaha jasså? :) då får jag väl behålla den :D haha, amerikanare är konstiga...
bbeckks.blogg.se

2012-09-08 @ 22:04:34
URL: http://tildausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0