Welcome to my crib

Gatan upp till huset.
 
Tha house. Front porch och garaget.
 
Det finns knappt några små bilar här, haha. Min familj har fyra bilar, fastän de bara är två personer. Löjligt.
 

Det första man ser när man kommer in genom ytterdörren.


Matsal som jag tror aldrig används, det är alltid dukat på bordet dock.
 

Ett av vardagsrummen, möblerna är inte sköna tydligen, de är mest "for show".
 
Matsal och vardagsrum nummer 2. Detta är "mitt" vardagsrum då de aldrig är här.
 
Kök nummer ett. Här är de aldrig heller, så här kommer jag äta min frukost i lugn och ro.
 
"Källaren" eller vad man ska kalla den. Det är här familjen spenderar mest tid.
 
Baren och borden där vi äter middag.
 
Vardagsrum nummer 3. Denna tv:n kan man dock inte titta på. Den är på 24/7 och visar endast politik och sport, haha.
 
Kök nummer 2. Det är här vi är som oftast och lagar mat.
 
Verandan på baksidan.
 
The hot tub (!!!)
 
Min favorit av de tre katterna, Coon. Hon fäller väldigt mycket dock, haha, helt täckt i katthår efter att jag bara klappat henne. Hon ville inte ställa upp på något bra foto, haha.

Kommentarer
Postat av: Line

haha Rebecka, verkar inte som de utnyttjar sina ytor.. men det ser jätte fint ut, hoppas du trivs! KRAM/ Line!

2012-09-03 @ 14:50:23
Postat av: Anna L

Bara pool som fattas ju! Härligt hus att bo i 9 månader :) känn de som du kan "vara dig själv" i huset? Eller är de väldigt ordentliga med att här brukar vi inte vara mm. Kraaaaaam :)

2012-09-04 @ 16:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0