10e april

Idag fick min fotbollsträning för sig att vara jääättelång så hade typ ingen tid att göra någonting på kvällen. Skolan var okej som vanligt. Fick reda på att jag vann tie dye tävlingen, hihi, mest unika. Yay me! På kvällen tittade vi lite på Lejonkungen medan vi åt middag och hade en galen kväll med alla möjliga samtalsämnen! På kvällen var jag så trött att jag gick och la mig så fort jag kunde, ändå blev det hur sent som helst. Galet hur korta dagarna här är. Tycker synd om alla som behöver leva såhär alltid, eftersom skolan börjar 7:20, börjar dagarna så mycket tidigare för alla. Längtar rätt så mycket till mitt fria älskade gymnasium nu!
 
Min fina tie dye tröja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0