11e april

Idag var vi tvungna att klä upp oss i skolan för att gå på "college expo". Åkte ifrån skolan i typ en timme och gick på en kärriär mässa typ, med några college som stod och ställde ut och berättade och andra kedjor och jobb typ. Så där gick man runt och tittade runt och skulle visa upp sig proffsigt, haha. Jag brydde mig inte riktigt så gick mest runt och gjorde ingenting, men det var annorlunda och jag slapp skolan ett tag så det var helt okej! 
 
Efter skolan hade jag fotbollsträning som vanligt och när jag kom hem så var jag tvungen att ta kameran och gå och fota all pollen som vi har här. Är glad att jag inte är allergisk kan jag säga, det är galet hur mycket pollen de har! På kvällen gick vi ut och åt hela familjen på Mellow Mushroom. En liten pizzarestaurang typ som hade supergod pizza! I bilen på vägen tillbaka jammade vi till "Ain't nobody got time for that" låten. Haha, så jäkla ball! 
 
Hade annars en väldigt "ostabil" dag, haha. Tror inte jag har känt så många olika känslor på en dag. En väldigt omtumlade dag var det! Känns som jag för övrigt inte har några känslor längre när jag är här, längtar hem så mycket nu så det är galet. Har inte riktigt någon excitement för något som händer här, vilket är dumt. Men jag kan inte göra någonting åt det. Kan inte sätta fingret på vad det är som jag behöver fixa heller. Antar att det är en utbytesstudent grej... Hoppas det blir bättre snart.
 
NI MÅSTE TITTA PÅ DENNA, HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0