12e april

Idag var en liten halvpinsam dag i skolan, men men. Man måste ju uppleva de dåliga high school upplevelserna också, så nu kan jag checka av det från listan också.
 
För övrigt var det en helt okej dag, efter skolan hade vi bortamatch rätt så långt bort så det var snabbt ombyte efter skolan som gällde och sedan på bussen! Det var en väldigt viktig match och vi spelade en hur bra match som helst, även jag för en gångs skull, men när det var cirka fem minuter kvar och vi ledde med 1-0, gjorde de 1-1. Vi hade haft övertaget hela matchen så var rätt surt, men vi höll huvudet högt och var bestämda på att vi skulle ta igen det på de resterande fem minutrarna. På något sätt så lyckades laget vi mötte göra 1-2 inom en minut, så jäkla surt. Och hur mycket vi än kämpade så lyckades vi inte göra mål innan slutsignalen. En riktigt tråkig förlust, men så kan det gå ibland. Vi är troligtvis fortfarande i slutspel, men ju längre ner i tabellen vi kommer ju svårare blir vårt motstånd. 
 
Det var cirka en timmes bussresa hem och min mobil dog såklart så jag spenderade bussresan med att prata om allt möjligt med min lagkompis Jessica. Hon är en freshmen men sjukt snäll och mogen för sin ålder. Jennifer hämtade sedan upp mig från skolan och så åkte vi och åt med resten av familjen på en vår mexikanska stammis restaurang. En middag med the Turners är aldrig tråkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0