13e april

 
Idag hade jag planerat att ligga ute och sola, men så blev det inte för Jennifer frågade om jag ville följa med och titta på Roberts t-ball game, vilket är typ som baseball men med enklare regler. Och det ville jag såklart så runt lunch åkte vi och tittade på hans match som var en bit bort, så det blev chick-fil-a drive thru på vägen. T-ball matchen var sååå gullig. De flesta spelarna på planen hade ingen aning vad de gjorde, men de var hur söta som helst. Speciellt en liten kille som var helt galet söt, han var faktiskt rätt så duktig också. 
 
Efter matchen åkte vi till Johns föräldrar för födelsedagsfirande för hans pappa som fyllde år. Stannade en stund och åt lite och åt cupcakes sedan fick vi för oss att spontanshoppa så jag, Jennifer och Jordan åkte hem och gjorde oss i ordning och drog sedan till Mall of Georgia. Mitt mål var att hitta balskor, men det gick inte så bra. Dumma Rebecka köpte istället shorts för att hon inte har några att ha på sig när hon dör av värmeslag och har blivit en aning tjockare. Så nu har hon inte råd till några balskor inte, och sedan kom hon även på att hon måste betala för hår och smink till balen. Så hon levde i ångest resten av kvällen... 
 
Robert is up to bat!
 
Titta den lilla killen i mitten, hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0