14e april

Idag tänkte jag ta igen för solandet jag inte kunde göra igår. Tror ni att det var fint väder? Nope! Det skulle vara hur soligt som helst, men det var det inte såklart. Så jag sov lite längre och sedan åt jag god frukost istället. Tog det lugnt och chillade med Jordan resten av dagen, sedan kom alla över för att fira Bill som fyllde år idag! Vi lagade god mat och hade efterrätt. Tycker lite synd om honom att han är ensam hemma nu när Faith är i Florida, men jag tror inte han hade tyckt det var mycket roligare om jag hade varit där hemma ändå, det hade blivit ont om saker att prata om efter ett tag, haha. Faith kommer nog inte hem förrän i slutet på nästa vecka, så får stanna här hos Jennifer ett tag till! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej Rebecka!

Har du börjat nedräkningen för hemresan? Vi har börjat vår nedräkningen tills vi reser till USA på visit. Det är mkt strikta regler, vi får bara besöka varje universitet i Max 48 Tim. Så vi hinner inte träffa dig. Vi ska till Gainesville i norra Florida först o flyger då till Orlando , det är det närmsta dig vi kommer! Du o Paulina får träffas i sommar!
Med vänlig hälsning,
Marina

Svar: Hej!!
Ja, jag börjar känna mig redo för att åka hem nu faktiskt. Jag kan tänka mig att det är strikta regler, det har jag känt av mycket här på high school också. Ni får ha det så roligt och det får vi verkligen göra!

Kram
bbeckks.blogg.se

2013-04-15 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0