15e april

För första dagen på länge fick jag åka hem direkt efter skolan var slut! Idag hade vi match men inte förrän senare på kvällen, så kunde faktiskt åka hem och ta det lite lugnt först. Spenderade min lugna tid med att ha ett intressant snack med kära syster som fick mig att inse hur jävla bra hon är och hur mycket jag verkligen saknar henne! Lagade även min egna mat för typ första gången och det blev en typisk svensk "innan-match-mat". Hamburgarebiffar med pasta, sallad och ketchup såklart! Efter det var jag taggad för match!
 
Det var som sagt en viktig match som vi trodde skulle bli tuff, men det var den inte. Vinst med 7-1 och vi var nöjda. Nu är vi definitivt i slutspel! Blandade känslor gällande slutspel dock. Såklart är det roligt, men samtidigt är jag redo för säsongen att vara över så att jag kan fokusera på att spendera sista tiden med mina kompisar och plugget, haha. Mina betyg ligger på gränsen mellan A och B nu kan jag säga... jag skyller på fotbollen och brist på sömn! 
 
Efter matchen så kom Jenna, Abraham, Zach, Jonah och Dylan in på fotbollsplanen. Visste att min kompis Dylan skulle komma och kolla så tänkte inte att det var någon big deal. Men sedan började en av mina lagkompisar skratta lite halvt och sa till mig "ska du inte gå dit" eller något sånt, haha. Så det gjorde jag, när min tränare tillslut var färdigpratad, och när jag gick dit så höll de fram fotbollar som det stod PROM? på, hihi. Jag fick mitt promposal tillslut!!! Det var Dylan som frågade, och jag visste att han skulle fråga, haha, men inte att han skulle fråga just idag och på det sättet, så det var roligt! Jag och Dylan är BARA vänner. Knappt det, haha. Men ja, nu är han min baldejt också! 
 
Trogna supportrar, haha!
 
Titta, där kommer jag med bollen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0