16e april

Idag kunde vi "officiellt" sitta ute och äta lunch för första gången för säsongen. Innan kunde man inte det för skolorna här är så jäkla barnsliga så man kan inte göra någonting som man vill, typ. Men var inte så exalterad över att sitta utomhus för det var varmt som satan och eftersom man inte kan visa axlarna heller så kunde jag inte ta av mig min kofta. Och om jag inte kan sola, är det ingen mening med att sitta i solen och svettas... 
 
Efter skolan hade vi match igen. Lämnade skolan runt 4 för att åka till vår bortamatch och sedan var man inte hemma förrän runt halv tio. Och morgondagen börjar klockan 5 igen. Förstår inte hur ungdomarna här pallar med det, jag börjar bli tokig efter bara några månader. Ungdomarna här har ingen fritid. Matchen gick bra, men var otroligt tråkig att spela. De var hur dåliga som helst och gjorde oss ännu sämre. Vi mercy rule-ade dem tillslut så vi slapp spela hela matchen i det otroligt varma vädret. Skolan var dessutom en aning sketchy, där var inte många vita med andra ord... Kändes lite som i Bring it on 3 när Hayden kommer till en aning annorlunda skola, haha! 
 
Nu måste jag titta över alla mina ämnen för har test i alla tre ämnena i slutet på veckan. Usch säger jag bara... Kommer inte gå bra. JAG HAR INGEN TID TILL NÅGONTING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0