17e april

Idag var en rätt så lugn dag i skolan. Under yearbook var jag tvungen och ringa och boka en hår och smink tid till innan balen. Klarar typ inte av att ringa och beställa pizza i Sverige så det var ännu värre att ringa här och på engelska dessutom, haha. Men nu har jag i alla fall fixat tid så det är fixat inför balen också! Träningen var kort eftersom vi hade match både igår och i måndags, och även torsdag och fredag denna vecka. Så efter träningen åkte jag hem och duschade och sedan kom Dylan (min baldejt) och hämtade upp mig så att vi kunde åka och fixa hans kostym. Här är det ju väldigt viktigt att man matchar så var tvungen att ta med mig min klänning så att han kunde fixa rätt färg på sin fluga, haha! Han var faktiskt rätt rolig att umgås med så det var bra att vi hade lite tid att umgås innan balen! På kvällen åt vi bara middag som vanligt här hemma och jag spenderade resten av kvällen med att skriva min fusklapp till mitt forensics test imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0