18e april

GRATTIS PÅ HALVÅRSDAGEN VÄRLDENS BÄSTA FELICIA!!! ♥♥♥
 
Idag vaknade jag upp och kunde inte resa mig upp från sängen. Tänkte att jag sovit konstigt så reste mig upp och trodde att det skulle gå över. Men när jag varit uppe en stund gjorde det så ont så att jag mådde illa och nästan svimmade. Så jag la mig på soffan och väntade på att Jennifer skulle gå upp. Det gjorde fruktansvärt ont och vi drog slutsatsen att jag troligtvis hade sträckt en muskel eller hade en "muscle spasm". Det var ganska självklart att jag inte kunde gå till skolan eftersom jag inte kunde röra mig från soffan, och Jennifer stannade också hemma och tog hand om mig, så himla gulligt av henne. Hon tog hand om mig hela dagen fastän jag kände mig helt skyldig. Sov dock nästan hela dagen, vilket jag verkligen behövde också! Prata lite med mammsen och pappsen också. En helt okej dag faktiskt även om jag hade sjukt ont, så fick jag vila och ta det lugnt vilket verkligen behövdes! Tyvärr missade jag min match, men en paus från fotbollen behövdes nog också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0