19e april

Idag var min dag ungefär som gårdagens. Låg mest hemma och tittade på tv, gjorde en stor och god frukost och ja, det var typ det. Som tur kom folk hem och höll mig sällskap runt 4 tiden och lite senare åkte jag med Jordan och Jennifer till Jordans träning. Den varade inte så länge dock, utan hon skulle bara träna pitching. Efter det åkte vi och hämtade upp skor som jag har lånat av en tjejkompis att ha på balen. Vi släppte sedan av Jordan på något skate ställe där hon skulle spendera resten av kvällen med sina kompisar. Så vi, resten av familjen, åkte till den mexikanska restaurangen och åt middag, mums!
 
Har insett hur riktigt tråkiga mina inlägg är, har knapp gjort någonting de senaste veckorna typ, haha. Mest för att jag inte har känt att jag behöver göra något, eftersom jag är här omringad av folk hela tiden, haha. Förhoppningsvis kommer jag ut och träffar kompisar snart, haha, I'm such a loner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0