1a april

Idag var det första april! Vilket märktes när jag vaknade och där var ris överallt! Julianne tyckte hon var rolig som hade spritt ut ris, verkligen överallt. I min säng, i min resväska, min handväska, min plånbok och min sminkväska. Yaay. Annars var det en bra dag. Spenderade hela eftermiddagen ute och solade i solen. Julianne fick för sig att sola också... i tre minuter. Men jag och Jordan hade varnat henne att vi skulle vara tråkiga, haha. På kvällen skulle jag egentligen gå ut och äta och gå på baseballmatchen med Lauren, men hon hade ett skolprojekt så det blev aldrig av. Slutade med att jag gick ut och åt med John och Jeff och sedan åkte jag hem till Johns föräldrar och sov över för John skulle jobba tidigt på morgonen. Så där var jag utan min dator och utan mina hörlurar... Tur att man har sin mobil i alla fall, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0